HD Solskjerming AS signerer stor byråavtale med NXT/A2N

HD Solskjerming har i høst gjennomført en byråpicth og har signert en byråavtale med NXT/A2N reklame- og digitalbyrå, som ble valgt i konkurranse med en rekke andre byråer. NXT/A2Ns sterke fokus på resultatskapende aktiviteter, i kombinasjon med den tverrfaglige kompetansen, ble til slutt avgjørende for valget. Byråets tidligere erfaring med solskjermingsprodukter var heller ikke en ulempe.

HD Solskjerming AS eies av Hunter Douglas som er verdens største produsent av solskjermingsprodukter. I Norge er selskapet representert gjennom de to kjente merkevarene Kjells Markiser og Fasadeprodukter, som sammen omsatte for ca. 400 millioner i 2015. 

Samarbeidsavtalen omfatter nye nettsider for både Kjells Markiser og Fasadeprodukter, performance-aktiviteter og øvrige markedsaktiviteter. NXT/A2N skal også bidra med et omfattende arbeid med strategi, annonsering i digitale og analoge medier, SEO, og innholdsmarkedsføring. Den økte aktiviteten skal føre til at de to avdelingene tar en større markedsandel i Norge i 2016.

- Vi har store forventninger til avtalen, forteller Dag Johansen, Markedssjef i Fasadeprodukter. Med våre vekstambisjoner er vi helt avhengig av å har en sterk samarbeidspartner som NXT/A2N med på laget, forteller han videre.

- Vi er veldig stolte over å få lov til å være med å forvalte markedsføringsbudsjettene til Kjells Markiser og Fasadeprodukter i 2016, forteller kundeansvarlig André Sunde-Nilsen i A2N. Vår performance-avdeling er i stor vekst om dagen og det vil bli flere ansettelser i 2016 for håndtere den økte etterspørselen etter våre tjenester, forteller Sunde-Nilsen videre. 

Her er kjerneteamet som skal jobbe med HD Solskjerming:

HD Solskjerming og NXT/A2N - Hand shake bilde

Bak fra venstre: 
Johan Ekman – Strategisk leder/partner i NXT, Therese Gundersen – Rådgiver i NXT, Nina Maria Eriksson – Performance Spesialist i A2N, Hannah Navin – prosjektasistent og SEO spesialist i A2N, og Tom Erik Heggedal – Senior designer i A2N.

Foran fra venstre: 
André Sunde-Nilsen – Prosjektleder/partner i A2N, Dag Johansen – Markedssjef i Fasadeprodukter, Frode Syvertsen – Markedssjef i Kjells Markiser, og Greger Flak - Performance Spesialist i A2N.

<< Forrige         48 av 59        Neste >>
loader
MELD DEG PÅ VÅRT NYHETSBREV
VÅRT NETTVERK:
loader