Nye kunder, nye løsninger og nye muligheter

Vi starter Q4 med å ta flere av våre AdWords kunder med til søkemotoren bing. Det er svært oppløftende å se resultatene av denne satsningen. Vi ser både en høyere klikkrate enn hos konkurrenten (Google) samt en høyere konverteringsrate. Det er, ikke overraskende, betydelig mindre trafikk i bing så frekvensen er ikke det samme. Av denne grunn er det altså ikke et tema å bytte fra Google til bing. En god søkemotorstrategi handler nok heller om å se hvilket potensiale som ligger i begge. Kostnadsmessig har våre kunder på bing fått mer ut av hver annonsekrone enn hos Google i september. Klikkprisene er lavere og en høyere prosentandel konverterer. Det er bare volumet bing mangler.

Nye lanseringer på nett har vi også hatt.


UBC | Kurs- og konferansesenter og Attentus Eiendomsmegling MEFF har begge fått nye responsive nettsider. Vi er takknemlige for muligheten men også stolte over resultatet.

Produktutvikling:


Vi har de siste 8 årene jobbet mye innen eiendom og det er på høy tid med en oppdatering av vår egen boligvelger. En boligvelger finner man ofte på nettsider for nybygg. Boligvelgern viser deg 3D tegninger av byggene og gir deg muligheten til å finne den leiligheten som passer for deg samt se nærmere på detaljene på akkurat denne.

Boligvelger 2.0: vil bli lansert rundt slutten av Q4 / begynnelsen av Q1. Krydderhagen.no vil få denne lansert i løpet av oktober.

NXTA2N.no


Sammen med nxt oslo reklamebyrå får vi nå et felles profileringsnavn NXTA2N.no. Vi lanserer felles nettsider før jul og gleder oss til å gi våre kunder, samarbeidspartnere og potensielle kunder en finere, mer oversiktlig og komplett nettside. Dette gjør vi for å styrke vår posisjon i det norske markedet samtidig som eksisterende kunder og samarbeidspartnere på begge sider skal få et mer helhetlig inntrykk av huset.
<< Forrige         59 av 60        Neste >>
loader
MELD DEG PÅ VÅRT NYHETSBREV
VÅRT NETTVERK:
loader