KUNDE: Byggtorget
Kampanjegjennomføring og ny visuell identitet
loader
KONTAKT

TAGS:#Strategi#Reklame#Design#Produksjon#Konsept#Profil#Illustrasjon

NXT/A2N KAMPANJEBYRÅ FOR BYGGTORGET

Høsten 2017 vant NXT/A2N en byråpitch og inngikk fra 2018 en byråavtale med Byggtorget for levering av reklametjenester. Det har vært et innholdsrikt år, med omprofilering av merkevaren og implementering i alle kommunikasjonsflater og kampanjeelementer.

Byggevarekjeden Byggtorget eies av Mestergruppen og består av drøyt 100 butikker fordelt over hele landet. Kjeden er i en vekstfase og har i løpet av det siste året vært i en prosess hvor de har tydeliggjort sin posisjon på markedet for byggevarer.

I første halvår 2018 laget vi en ny visuell identitet for Byggtorget, med en modernisering av logoen og et nytt visuelt uttrykk. Identiteten har deretter blitt videreført til kampanjeaviser, sosiale medier og øvrig kommunikasjon, parallelt med at Byggtorget arbeider med nye nettsider og implementering av et helt nytt butikk-konsept.

I tillegg til løpende kampanjegjennomføring bistår NXT/A2N med kreative konsepter, produksjon av innhold, samt egne kampanjer for enkelte butikker. Til påske produserte vi en egen påskekrim, som ble spredt til Byggtorgets kunder via Facebook. Påskekrimen ble godt mottatt av både kunder og ansatte, og vant i tillegg en sølvmedalje på IDN Awards 2018 innen kategorien «Loyalty».

Med 11 faste kampanjer i løpet av året har det vært fullt opp, og vi ser frem til et videre godt samarbeid med Byggtorget i årene som kommer.

Stort bilde, logo
To bilder, skrifttyper og farger
To bilder, skrifttyper og farger
To bilder, poser og kopp
To bilder, poser og kopp
Stort bilde, kundeavis
To bilder, kundeavis closeup
To bilder, kundeavis closeup
Stort bilde, plakater
To bilder, digitalt og annonser
To bilder, digitalt og annonser
To bilder, paskekrim

"Good example of creating engagement. It´s not always mandatory to get short term selling. Nice execution. The creative looks lovely! Very interesting strategy that tied with traditions, finished with good creatives. A playful and original strategy."

Leena Veento - Juryleder IDN Awards

ANDRE REFERANSER

Byggtorget

Kampanjegjennomføring og ny visuell identitet

Markisemannen

Betalt søk og displayannonsering

Aase Byggeadministrasjon

Skreddersydd WordPressløsning

Nets

Kreativt konsept, profil og materiell til intern sikkerhetskampanje.

Fjord Accounting

Logo, visuell identitet og nettside

VG-Bud

Vellykket test av Snap Ads. Ny Performance-strategi doblet antallet søknader.

Vålerenga Fotball

Alt av markedsføring for Oslos Stolthet!

Loco

Design av nettbutikken loco.no

REFERANSER

loader
MELD DEG PÅ VÅRT NYHETSBREV
VÅRT NETTVERK:
loader