KUNDE: Locus Ensjø
Full pakke for boligprosjektet Locus Ensjø
loader
KONTAKT

TAGS:#Performance#Google AdWords#Instagram#Facebook ADS#Nettsider#Design#Produksjon

Vi ble engasjert av Selmer Eiendom i 2019 til å utvikle alt av fra navn på prosjektet, definere strategien, utvikle den visuelle identiteten, webutviklig m/boligvelger samt all håndtering av den digitale markedsføringen.

NXT/A2N har en ledende prosjektlederrolle i markedsgruppa som består av utbygger og meglere, og har blant annet gjennom prosessen vært med på utvikling av både visningssenter og valg av 3D bilder.

En gjennomarbeidet strategi og kommunikasjonsplan var med på å gi oss en base med interessenter ved salgsstart på godt over 1000 interesserte boligkjøpere. Salget går godt og vi gleder oss til de neste byggetrinnene legges ut for salg.








Logo1
Desktop
Mobile
Bilde
Font
plakat og stationary
plakat og stationary
tekstplakat
prospekt
prospekt2
bilde 2
bilde 3
bilde 3
sluttplakat

ANDRE REFERANSER

Woxen Gård / Domus Eiendom

Bo utsøkt og annerledes på Bogstad

Unicef

Ikke send varme tanker, send varme pledd

Hedalm Anebyhus

Design og ny nettside

Fasadeprodukter

Revitalisering av fasadeprodukter.no

Malerhaugveien 25

Ensjø vokser, og vi er med

EY Skye

Firmapresentasjon som fanger oppmerksomheten din

Locus Ensjø

Full pakke for boligprosjektet Locus Ensjø

Norsk Friluftsliv

Digital kampanje for å øke kjennskapen til allemannsretten

REFERANSER

loader
MELD DEG PÅ VÅRT NYHETSBREV
VÅRT NETTVERK:
loader