TAGS:#Performance#Google AdWords#Nettsider
Etter ett års fravær valgte Markisemannen i fjor å komme tilbake til NXT/A2N, og vi har det siste året kjørt betalt søk og displayannonsering for dem. Resultatene viser at beslutningen var riktig. Antallet kundeleads har økt med hele 80 % i løpet av mai 2018, sammenlignet med samme periode i fjor. Budsjettet har vært det samme.
Markisemannen er en av Norges ledende leverandører av solskjermingsprodukter, og produserer årlig over 20.000 kvalitetsmarkiser og -screens til konkurransedyktige priser. Salgsprosessen er basert på at kunden bestiller gratis befaring på nett eller via telefon.
Kampanjegjennomføring og ny visuell identitet
Betalt søk og displayannonsering
Skreddersydd WordPressløsning
Kreativt konsept, profil og materiell til intern sikkerhetskampanje.
Logo, visuell identitet og nettside
Vellykket test av Snap Ads. Ny Performance-strategi doblet antallet søknader.
Alt av markedsføring for Oslos Stolthet!
Design av nettbutikken loco.no