KUNDE: Norges styggeste plen
Kampanje i sosiale medier - Vanning og Robomow kårer Norges styggeste plen!
loader
KONTAKT OSS

TAGS:#Performance#Instagram#Facebook ADS

Norges styggeste plen

Vanning AS ønsket å skape engasjement blant hageentusiastene i sommer, gjennom å kåre Norges styggeste plen. Konkurransen var for alle, og hadde en humoristisk tilnærming. Deltagerne lastet enkelt opp et bilde eller en video av sin plen, med en begrunnelse for hvorfor akkurat deres plen burde få tittelen Norges styggeste plen.

Premien var en Robomow robotgressklipper og et gavekort på 10 000,- til hageutstyr. Vinneren ble trukket av en jury fra Vanning, kombinert med antall stemmer bildet eller videoen hadde fått. 

Vi annonserte for kampanjen på Facebook og Instagram. Gjennom detaljert målretting, kunne vi treffe personer som mest sannsynlig ville ha bruk for premiene. Det var for eksempel liten vits i å sende annonsene til personer som ikke har egen plen.

Samarbeidspartner Felleskjøpet, hadde i tillegg plakater om konkurransen i sine butikker. 

Annonsene fikk over 725 000 visninger, og ble sett av 300 000 personer. 16 000 av disse engasjerte seg gjennom klikk, kommentarer, opplastninger eller delinger. 

Konkurransen fikk 120 innsendte bidrag totalt.
intro1
intro1
Plakat
FB2
FB
FB3
FB3
Innlegg
Innlegg

ANDRE REFERANSER

Skolelederforbundet

Skolelederforbundet

Nye skolelederforbundet.no er lansert

60 grader

60 grader

Responsiv nettside og profil

Kjells Markiser

Kjells Markiser

Nye nettsider for Kjells Markiser

Attentus Eiendom

Attentus Eiendom

Responsiv nettside integrert med WebMegler

SOMA Solutions

SOMA Solutions

Responsiv nettside

STRATEMA

STRATEMA

Hjemmeside nummer 2 for Stratema er lansert!

IDEX

IDEX

Responsiv nettside, profil og markedsmateriell

ParkPluss

ParkPluss

App for å finne parkeringsplasser til salg eller utleie.

REFERANSER

loader
MELD DEG PÅ VÅRT NYHETSBREV
VÅRT NETTVERK:
NXT/A2N er Fanbooster Certified Partner
loader