KUNDE: Norsk Friluftsliv
Digital kampanje for å øke kjennskapen til allemannsretten
loader
KONTAKT

TAGS:#Performance#Google AdWords#Instagram#Facebook ADS#Strategi#Reklame

Norsk Friluftsliv

Kunde: Norsk Friluftsliv

Målgruppe: Ungdom/unge voksne 13 - 25 år

Kanal: Facebook, Instagram, Youtube og Snapchat

Målsetting: Øke kjennskapen til allemannsretten blant ungdommer


Vår kunde Norsk Friluftsliv ønsker å øke kjennskapen til allemannsrettens rettigheter og plikter. Hovedfokuset i år var å øke kjennskapen blant ungdom og unge voksne.

Målgruppen ble lagt til grunn når kanalene skulle velges og det ble naturlig å velge sosiale medier. Kampanjen ble derfor kjørt på Facebook, Instagram, Snapchat og Youtube. Vi hadde stort fokus på videoinnhold og tilpasset alt materiellet til de ulike kanalene som ble brukt.

Strategien bak kampanjen var å først vekke interesse med korte videosnutter med en “cliffhanger” som skulle pirre seeren til å se hele filmen. Deretter delte vi relevante content artikler og engasjerte målgruppen med ulike quizer.
Video rad 2
Facebook ads 1
Facebook ads 1
Facebook og Snapchat
Bilderad
Rad 2
Quiz forside
antall besøkende

ANDRE REFERANSER

Woxen Gård / Domus Eiendom

Bo utsøkt og annerledes på Bogstad

Unicef

Ikke send varme tanker, send varme pledd

Hedalm Anebyhus

Design og ny nettside

Fasadeprodukter

Revitalisering av fasadeprodukter.no

Malerhaugveien 25

Ensjø vokser, og vi er med

EY Skye

Firmapresentasjon som fanger oppmerksomheten din

Locus Ensjø

Full pakke for boligprosjektet Locus Ensjø

Norsk Friluftsliv

Digital kampanje for å øke kjennskapen til allemannsretten

REFERANSER

loader
MELD DEG PÅ VÅRT NYHETSBREV
VÅRT NETTVERK:
loader