KUNDE: Norsk Sykepleier Forbund
Øke kjennskap til sykepleierutdanningen blant unge menn
loader
KONTAKT

TAGS:#Performance#Google AdWords#Instagram#Facebook ADS#Strategi#Film

Norsk Sykepleier Forbund

Kunde: Norsk Sykepleierforbund

Målgruppe: Menn fra 16-22 år 

Kanal: Facebook, Instagram, Youtube og Snapchat 

Hva: Digital kampanje i sosiale medier


Målsetting: Øke kjennskap til sykepleierutdanningen blant unge menn og få flere mannlige søkere til studiet. 

Norsk Sykepleierforbund ønsket å få flere unge menn til å tenke på sykepleier som et yrkesvalg, og få flere til å søke på denne utdanningen. 

I samarbeid med kunden intervjuet vi sykepleiere og laget videoinnhold tilpasset digitale kanaler. Målet var å vise hva yrket går ut på, samtidig som man tok for seg noen av de typiske mytene for yrket. 

For å nå unge menn i alderen 16-22 fokuserte vi på kanalene Facebook, Instagram, Youtube og Snapchat. 
SOME ikoner
Video rad 2
Story ads
Facebook ads
Bilde rad
Some ads
Some ads
Bilde collage
Youtube banner

ANDRE REFERANSER

Woxen Gård / Domus Eiendom

Bo utsøkt og annerledes på Bogstad

Unicef

Ikke send varme tanker, send varme pledd

Hedalm Anebyhus

Design og ny nettside

Fasadeprodukter

Revitalisering av fasadeprodukter.no

Malerhaugveien 25

Ensjø vokser, og vi er med

EY Skye

Firmapresentasjon som fanger oppmerksomheten din

Locus Ensjø

Full pakke for boligprosjektet Locus Ensjø

Norsk Friluftsliv

Digital kampanje for å øke kjennskapen til allemannsretten

REFERANSER

loader
MELD DEG PÅ VÅRT NYHETSBREV
VÅRT NETTVERK:
loader