KUNDE: Olavsgaard Eiendom
Fjellhamar torg - Like ved det meste
loader
KONTAKT

TAGS:#Performance#Google AdWords#Facebook ADS#Nettsider#Strategi

Boligprosjekt: Fjellhamar Torg.

På Fjellhamar fikk vi gleden av å delta i realiseringen av 127 nye leiligheter til totalt 500.050.000 kr.
Oppdraget startet ved årsskiftet 15/16, og nye nettsider med oppgradert boligvelger ble lansert 12.02.2016. 
Som følge av finansieringskrav fra bankene var målet å selge 60 % av enhetene før 01.07.16.
Målet ble nådd 22.05.2016.
 
Bilde fra boligvelger
interiør x 2
interiør x 2

Totalt er 76 av 127 enheter solgt (25.06.16)


På annonsering har vi utført spennende kampanjer via AdWords, display og Facebook. Via et utfyllingsskjema på nettsiden har vi fått informasjon om de som har kjøpt og de som har meldt sin interesse for prosjektet, og skille mellom dem. Slik har vi kunnet identifisere en rekke kjøpere fra alle de ovennevnte kanalene.

Resultater fra annonseringen:


Av de 76 solgte enhetene klarte vi å identifisere 12 av salgene som en direkte konsekvens av annonsering.
Dette har fordelt seg slik:

  • Solgt via Facebook
  • Solgt via Google Display
  • Solgt via Google søk
  • Av den totale omsetninge kommer fra betalte kilder
On mobile
Detaljebilder web
Detaljebilder web

ANDRE REFERANSER

Malerhaugveien 25

Boligprosjekt på Ensjø fra A-Å

EY Skye

Firmapresentasjon som fanger oppmerksomheten din

Woxen Gård / Domus Eiendom

Bo utsøkt og annerledes på Bogstad

Unicef

Ikke send varme tanker, send varme pledd

Hedalm Anebyhus

Design og ny nettside

Fasadeprodukter

Revitalisering av fasadeprodukter.no

Locus Ensjø

Full pakke for boligprosjektet Locus Ensjø

Norsk Friluftsliv

Digital kampanje for å øke kjennskapen til allemannsretten

REFERANSER

loader
MELD DEG PÅ VÅRT NYHETSBREV
VÅRT NETTVERK:
loader