KUNDE: Olavsgaard Eiendom
Fjellhamar torg - Like ved det meste
loader
KONTAKT

TAGS:#Performance#Google AdWords#Facebook ADS#Nettsider#Strategi

Boligprosjekt: Fjellhamar Torg.

På Fjellhamar fikk vi gleden av å delta i realiseringen av 127 nye leiligheter til totalt 500.050.000 kr.
Oppdraget startet ved årsskiftet 15/16, og nye nettsider med oppgradert boligvelger ble lansert 12.02.2016. 
Som følge av finansieringskrav fra bankene var målet å selge 60 % av enhetene før 01.07.16.
Målet ble nådd 22.05.2016.
 
Bilde fra boligvelger
interiør x 2
interiør x 2

Totalt er 76 av 127 enheter solgt (25.06.16)


På annonsering har vi utført spennende kampanjer via AdWords, display og Facebook. Via et utfyllingsskjema på nettsiden har vi fått informasjon om de som har kjøpt og de som har meldt sin interesse for prosjektet, og skille mellom dem. Slik har vi kunnet identifisere en rekke kjøpere fra alle de ovennevnte kanalene.

Resultater fra annonseringen:


Av de 76 solgte enhetene klarte vi å identifisere 12 av salgene som en direkte konsekvens av annonsering.
Dette har fordelt seg slik:

  • Solgt via Facebook
  • Solgt via Google Display
  • Solgt via Google søk
  • Av den totale omsetninge kommer fra betalte kilder
On mobile
Detaljebilder web
Detaljebilder web

ANDRE REFERANSER

Byggtorget

Kampanjegjennomføring og ny visuell identitet

Markisemannen

Betalt søk og displayannonsering

Aase Byggeadministrasjon

Skreddersydd WordPressløsning

Nets

Kreativt konsept, profil og materiell til intern sikkerhetskampanje.

Fjord Accounting

Logo, visuell identitet og nettside

VG-Bud

Vellykket test av Snap Ads. Ny Performance-strategi doblet antallet søknader.

Vålerenga Fotball

Alt av markedsføring for Oslos Stolthet!

Loco

Design av nettbutikken loco.no

REFERANSER

loader
MELD DEG PÅ VÅRT NYHETSBREV
VÅRT NETTVERK:
loader