KUNDE: FASADEPRODUKTER
Hvordan lykkes med Google AdWords og leads generering!
loader
KONTAKT

TAGS:#Performance#Google AdWords

Google AdWords - Good performance!

Kunden har vært hos NXT/A2N I flere år og nå ønsket de også at vi skulle ta over deres kommunikasjon på Google AdWords. Fasadeprodukter lever av leads på befaringer hjemme i Norske hjem for å kunne gi sine kunder skreddersydde løsninger.

Jobben som ble gjort besto i:

  • Oppbygging av en ny Google AdWords konto
  • Tilpassing av annonser og søkeord
  • Smartere oppsett av målingsverktøy

Resultater etter lansering:

  • Økning i antall klikk
  • Nedgang i klikkpriser
  • Bedre plasseringer
  • Økning i antall leads
To bilder: Betalt søk
To bilder: Betalt søk

Konverteringer:

For denne kunden er en konvertering at en person treffer siden og bruker ett av skjemaene, som resulterer i at personen blir kontaktet av en selger og de sammen avtaler en tid for befaring. Når vi ser mer i detalj på hva som har skjedd med konverteringer, kan vi vise til følgende data:

  • Økning i antall leads
  • Nedgang i kostnad pr. konvertering (CPO)
  • Økning i konverteringsrate
  • Økning i assisterte konverteringer

Hvordan vi jobber:


Ved å bygge en relevant konto med gjennomtenkt struktur med tydelige oppdelte annonser for spesifikke søk, får vi mulighet til å sende trafikken inn til helt konkrete  landingssider. Ved å bruke riktige og tilpassede extentions, øker man både kvaliteten fra et kontoperspektiv, og det blir bedre for brukerne som ser resultater på søkeresultat siden på Google.no

Vi har gode modeller for hvordan vi systematisk jobber med oppsett av kontostruktur, optimalisering, kampanjetilpassing og rapportering gjennom hele levetiden til våre kontotoer. Du kan lese mer om hvordan vi jobber med Betalt Søk her.

"Etter at A2N overtok styringen av vår adwords kampanje har konverteringer på en av våre viktigste kategorier nesten doblet seg (målt i %). I tillegg har kostnaden per konvertering på samme kategori gått ned med 282%. Fasadeprodukter er meget godt fornøyd med arbeidet som gjøres og de tilbakemeldingene som A2N fortløpende gir. Vi opplever at vår konto er i de beste hender."

Dag Skipperud Johansen. Markedssjef i Fasadeprodukter

ANDRE REFERANSER

Byggtorget

Kampanjegjennomføring og ny visuell identitet

Markisemannen

Betalt søk og displayannonsering

Aase Byggeadministrasjon

Skreddersydd WordPressløsning

Nets

Kreativt konsept, profil og materiell til intern sikkerhetskampanje.

Fjord Accounting

Logo, visuell identitet og nettside

VG-Bud

Vellykket test av Snap Ads. Ny Performance-strategi doblet antallet søknader.

Vålerenga Fotball

Alt av markedsføring for Oslos Stolthet!

Loco

Design av nettbutikken loco.no

REFERANSER

loader
MELD DEG PÅ VÅRT NYHETSBREV
VÅRT NETTVERK:
loader