KUNDE: Krydderhagen / AF Gruppen / Höegh Eiendom
Salgsrekord på nyboligsalg i sommerferien!
loader
KONTAKT OSS

TAGS:#Performance#Google AdWords#Facebook ADS#Nettsider

Krydderhagens byggetrinn Safran Hus E1 gir salgsrekord!

Eiendomsmarkedet har opplevd eksplosiv vekst de siste årene, og det kan virke som om «alle» ønsker å være en del av det urbane livet i Oslo. Krydderhagen er et nyboligprosjekt i regi av AF Gruppen og Höegh Eiendom på Halse, som vil bestå av ca. 500 leiligheter over flere byggetrinn, fordelt på både borettslag og selveiere. Prosjektet startet i 2013, og vil ferdigstilles ca 2020.

Det nye byggetrinnet, Safran Hus E1, med 75 leiligheter, hadde salgsstart rett etter sommerferien, medio august. Utfordringen var å holde potensielle kjøpere interessert gjennom sommeren, og spent på Krydderhagen, uten å få særlig mye informasjon om leilighetene på dette tidspunkt. 
Introbilde
interior-bilder
interior-bilder

Kampanjegjennomføring


Gjennom ulike digitale kanaler slapp vi «soft facts» gjennom juni og juli. Dette var for å bygge opp forventningen mot salgsstart og sakte men sikkert gi målgruppene en følelse av hvordan det ville bli å bo i Krydderhagen med alle fordelene som følger borettslag og delingsøkonomi-prinsipper som bildelingspark, felles takterrasse, egen barnehage, bysykler ++ Artiklene ble stilet som blogginnlegg og publisert på nettsiden.

Vi hadde som mål og samle så mange interessenter som mulig som gjorde at vi kunne følge de opp og gi informasjon mot salgsstart, dette skjedde hovedsaklig gjennom konverteringsskjema på nettsiden.

A2N var en av de aller første i Norge om utviklet nettbasert boligvelger i 2006. Boligvelgeren har blitt fornyet flere ganger, siste versjon relansert i 2016 med ny og forbedret UX etter performance prinsipper. Den er utviklet spesifikt med tanke på leadsgenering, og målinger av nedlastede dokumenter samt personer som har kontaktet meglerne på telefon og epost.

Boligvelger

Resultater

10,5M visninger gjennom digitale medier annonsekampanjer
245.000 sidevisninger på nettsiden
51.700 økter av 31.600 unike brukere
1.439 innsendte leadsskjema av interessenter
1.777 nedlastninger av dokumenter (prospekt, prisliste, budskjema

Nøye analyserte og optimaliserte budskap ved bruk av BIG DATA gjennom kampanjeløpet gjorde at vi hele tiden kunne tilby akkurat det innholdet målgruppen responderte på og engasjerte seg for, sikret mest mulig effektiv og hensiktsmessig bruk av budsjett på tvers av kanalene. Dette innebar kontinuerlig A/B testing av innhold, målgrupper, demografi og geografi. 

Omfattende bruk av remarketing, custom - og lookalike audience samt nyhetsbrev holdt engasjement nivået skyhøyt for de potensielle kjøperne. En suksess!

  • Av leilighetene solgt ved salgsstart
  • Av all trafikk kommer fra våre betalte kampanjer
  • Av alle henvendelser kommer fra Facebook og Google Ads
  • Salgsrekord! (Kilde: Finansavisen 26.08.16)

– I oppdraget fra AF Gruppen og Höegh Eiendom har vi i Involve! sammen med A2N fokusert på konvertering og optimalisering underveis, både ute i kanalene og på selve nettsiden. Bare for Krydderhagen har dette resultert i 504 % økning i interessenter siste året, sier prosjektleder Sissel Jarulf i Involve.

– Salg av nye boliger er en langsiktig prosess, og vårt mål er hele tiden å skaffe interessenter til meglerne via nettet, samt få folk på visningssenteret, forteller Jarulf.  Vi i Involve har et utmerket samarbeid med utbyggerne AF Eiendom og Höegh Eiendom, meglerne i DNB Eiendom og digitalbyrået A2N, som alle gjør en strålende jobb med alt som utvikles for Krydderhagen.

Sissel Jarulf, Involve
logoer
Finansavisen

ANDRE REFERANSER

Loco

Loco

Design av nettbutikken loco.no

Skolelederforbundet

Skolelederforbundet

Nye skolelederforbundet.no er lansert

60 grader

60 grader

Responsiv nettside og profil

Kjells Markiser

Kjells Markiser

Nye nettsider for Kjells Markiser

Attentus Eiendom

Attentus Eiendom

Responsiv nettside integrert med WebMegler

SOMA Solutions

SOMA Solutions

Responsiv nettside

STRATEMA

STRATEMA

Hjemmeside nummer 2 for Stratema er lansert!

IDEX

IDEX

Responsiv nettside, profil og markedsmateriell

REFERANSER

loader
MELD DEG PÅ VÅRT NYHETSBREV
VÅRT NETTVERK:
NXT/A2N er Fanbooster Certified Partner
loader