KUNDE: Krydderhagen / AF Gruppen / Höegh Eiendom
Salgsrekord på nyboligsalg i sommerferien!
loader
KONTAKT OSS

TAGS:#Performance#Google AdWords#Facebook ADS#Nettsider

Krydderhagens byggetrinn Safran Hus E1 gir salgsrekord!

Eiendomsmarkedet har opplevd eksplosiv vekst de siste årene da det kan virke som om «alle» ønsker å være en del av det urbane livet i Oslo. Krydderhagen er et nyboligprosjekt i regi av AF Gruppen og Höegh Eiendom på Halse, som vil bestå av ca. 500 leiligheter over flere byggetrinn, fordelt på både borettslag og selveiere. Prosjektet startet i 2013 og vil ferdigstilles ca 2020.

Det nye byggetrinnet Safran Hus E1 med 75 leiligheter sin salgsstart var satt til rett etter sommerferien, medio august. Utfordringen var å holde potensielle kjøpere interessert gjennom sommeren og ventet på Krydderhagen uten å få særlig mye informasjon om leilighetene på dette tidspunkt. 
Introbilde
interior-bilder
interior-bilder

Kampanjegjennomføring


Gjennom ulike digitale kanaler slapp vi «soft facts» gjennom juni og juli. Dette var for å bygge opp forventningen mot salgsstart og sakte men sikkert gi målgruppene en følelse av hvordan det ville bli å bo i Krydderhagen med alle fordelene som følger borettslag og delingsøkonomi-prinsipper som bildelingspark, felles takterrasse, egen barnehage, bysykler ++ Artiklene ble stilet som blogginnlegg og publisert på nettsiden.

Vi hadde som mål og samle så mange interessenter som mulig som gjorde at vi kunne følge de opp og gi informasjon mot salgsstart, dette skjedde hovedsaklig gjennom konverteringsskjema på nettsiden.

A2N var en av de aller første i Norge om utviklet nettbasert boligvelger i 2006. Boligvelgeren har blitt fornyet flere ganger, siste versjon relansert i 2016 med ny og forbedret UX etter performance prinsipper. Den er utviklet spesifikt med tanke på leadsgenering, og målinger av nedlastede dokumenter samt personer som har kontaktet meglerne på telefon og epost.

Boligvelger

Resultater

10,5M visninger gjennom digitale medier annonsekampanjer
245.000 sidevisninger på nettsiden
51.700 økter av 31.600 unike brukere
1.439 innsendte leadsskjema av interessenter
1.777 nedlastninger av dokumenter (prospekt, prisliste, budskjema

Nøye analyserte og optimaliserte budskap ved bruk av BIG DATA gjennom kampanjeløpet gjorde at vi hele tiden kunne tilby akkurat det innholdet målgruppen responderte på og engasjerte seg for, sikret mest mulig effektiv og hensiktsmessig bruk av budsjett på tvers av kanalene. Dette innebar kontinuerlig A/B testing av innhold, målgrupper, demografi og geografi. 

Omfattende bruk av remarketing, custom - og lookalike audience samt nyhetsbrev holdt engasjement nivået skyhøyt for de potensielle kjøperne. En suksess!

  • Av leilighetene solgt ved salgsstart
  • Av all trafikk kommer fra våre betalte kampanjer
  • Av alle henvendelser kommer fra Facebook og Google Ads
  • Salgsrekord! (Kilde: Finansavisen 26.08.16)

– I oppdraget fra AF Gruppen og Höegh Eiendom har vi i Involve! sammen med A2N fokusert på konvertering og optimalisering underveis, både ute i kanalene og på selve nettsiden. Bare for Krydderhagen har dette resultert i 504 % økning i interessenter siste året, sier prosjektleder Sissel Jarulf i Involve.

– Salg av nye boliger er en langsiktig prosess, og vårt mål er hele tiden å skaffe interessenter til meglerne via nettet, samt få folk på visningssenteret, forteller Jarulf.  Vi i Involve har et utmerket samarbeid med utbyggerne AF Eiendom og Höegh Eiendom, meglerne i DNB Eiendom og digitalbyrået A2N, som alle gjør en strålende jobb med alt som utvikles for Krydderhagen.

Sissel Jarulf, Involve
logoer
Finansavisen

ANDRE REFERANSER

Restaurant À L’aise

Restaurant À L’aise

Oslos nye restaurantperle har fått ny profil

PostNord

PostNord

Jakob og Rooney fronter PostNord sin TV 2 Premier League satsning i disse reklamefilmene.

CRAMO

CRAMO

Med vaktmesterfrua i hovedrollen søkte vi etter Norges beste vaktmester.

Krydderhagen / AF Gruppen / Höegh Eiendom

Krydderhagen / AF Gruppen / Höegh Eiendom

Krydderhagens byggetrinn Safran Hus E1 gir salgsrekord på nyboligsalg i sommerferien!

Norges styggeste plen

Norges styggeste plen

Sosiale medier kampanje - Vanning og Robomow kårer Norges styggeste plen!

Matspecialen

Matspecialen

Cateringsselskapet Matspecialen har fått nye nettsider!

R Container

R Container

Rcontainer er totalleverandør av modul- og containerbaserte løsninger.

Friluftsliv

Friluftsliv

Friluftsliv har fokus på naturopplevelser, utstyr og inspirerende reportasjer.

REFERANSER

loader
MELD DEG PÅ VÅRT NYHETSBREV
VÅRT NETTVERK:
NXT/A2N er Fanbooster Certified Partner
loader