KUNDE: Norges styggeste plen
Kampanje i sosiale medier - Vanning og Robomow kårer Norges styggeste plen!
loader
KONTAKT

TAGS:#Performance#Instagram#Facebook ADS

Norges styggeste plen

Vanning AS ønsket å skape engasjement blant hageentusiastene i sommer, gjennom å kåre Norges styggeste plen. Konkurransen var for alle, og hadde en humoristisk tilnærming. Deltagerne lastet enkelt opp et bilde eller en video av sin plen, med en begrunnelse for hvorfor akkurat deres plen burde få tittelen Norges styggeste plen.

Premien var en Robomow robotgressklipper og et gavekort på 10 000,- til hageutstyr. Vinneren ble trukket av en jury fra Vanning, kombinert med antall stemmer bildet eller videoen hadde fått. 

Vi annonserte for kampanjen på Facebook og Instagram. Gjennom detaljert målretting, kunne vi treffe personer som mest sannsynlig ville ha bruk for premiene. Det var for eksempel liten vits i å sende annonsene til personer som ikke har egen plen.

Samarbeidspartner Felleskjøpet, hadde i tillegg plakater om konkurransen i sine butikker. 

Annonsene fikk over 725 000 visninger, og ble sett av 300 000 personer. 16 000 av disse engasjerte seg gjennom klikk, kommentarer, opplastninger eller delinger. 

Konkurransen fikk 120 innsendte bidrag totalt.
intro1
intro1
Plakat
FB2
FB
FB3
FB3
Innlegg
Innlegg

ANDRE REFERANSER

Woxen Gård / Domus Eiendom

Bo utsøkt og annerledes på Bogstad

Unicef

Ikke send varme tanker, send varme pledd

Hedalm Anebyhus

Design og ny nettside

Fasadeprodukter

Revitalisering av fasadeprodukter.no

Malerhaugveien 25

Ensjø vokser, og vi er med

EY Skye

Firmapresentasjon som fanger oppmerksomheten din

Locus Ensjø

Full pakke for boligprosjektet Locus Ensjø

Norsk Friluftsliv

Digital kampanje for å øke kjennskapen til allemannsretten

REFERANSER

loader
MELD DEG PÅ VÅRT NYHETSBREV
VÅRT NETTVERK:
loader