Annonsering i sosiale medier

Annonsering på Facebook, Instagram m.fl.

Vi bruker i dag ekstremt mye tid på sosiale medier av ulike slag. Ønsker du å nå kundene dine der de er, er dette definitivt en viktig arena for markedsføring. For å omsette aktivitetene man gjør til målbare resultater, er det en god idé å finne ut hvordan man best skal navigere i det sosiale medielandskapet. 

Kommunikasjonen er sosial og brukersentrert; man inviterer kundene til dialog og tar hensyn til de teknologiske fremskrittene som gjøres. Kontinuerlige oppdateringer og nye muligheter - ofte uanmeldte - gjør at det er viktig å henge med slik at du får brukt tiden mest mulig hensiktsmessig.

Slik lykkes du med annonsering i sosiale medier


1) Ha en strategi. Den trenger ikke være lang, men den må inneholde noen mål for hva du vil oppnå. Vi hjelper deg i gang!

2) Finn din stemme: Vær ekte, og snakk som du ville gjort direkte til kunden.

3) Når du deler noe engasjerende som gir verdi til følgerne, vil de stoppe opp og klikke.

4) Bruk annonsering riktig mot segmenterte målgrupper. Test, analyser og optimaliser! Vi hjelper mange av våre kunder med relevant synlighet for deres målgrupper.

5) 80 % bør konsentrere innsats og penger der det fungerer. 20 % bør brukes til nye tester. 

Vi har god kunnskap og erfaring med å lykkes som bedrift i sosiale medier. 
Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg å finne den beste løsningen for å nå deres mål.
loader
MELD DEG PÅ VÅRT NYHETSBREV
VÅRT NETTVERK:
NXT/A2N er Fanbooster Certified Partner
loader