GOOGLE DISPLAY ANNONSERING

Bannerannonsering

Annonsering i Google Displaynettverk

Bannerannonsering i Google Displaynettverk - også kalt GDN - betyr at man viser sine annonser på sider som samarbeider med Google om å vise annonser hos seg.

Målrett annonsene mot spesifikke nettsider i nettverket, eller sider som er innenfor en spesifikk kategori for å nå ditt publikum.

Best effekt får man oftest når man blander kategorier eller bestemte plasseringer med demografisk og geografisk data på målgruppen man ønsker å nå. Man kan også velge å kun vise annonser i spesifikke tidsrom i løpet av en uke.

Remarketing med bannerannonsering


Å koble en remarketingliste til annonser gir deg muligheten til å vise annonser til personer som tidligere har besøk nettsiden sin. Remarketinglisten kan inneholde informasjon om hva brukerne har sett på inne på siden, eller hvilke handlinger de har foretatt seg. Ved å bruke denne informasjonen annonserer man mot en mer relevant - og dermed interessert - målgruppe.

Disse er blant nettsidenedu kan annonsere på gjennom Google Displaynettverket:
  • Dagbladet.no
  • TV2.no
  • TU.no
  • nettavisen.no
  • itavisen.no
  • kk.no
  • kjendis.no
  • YouTube.no
  • Gmail.no

Ta kontakt med vårt performance-team om du ønsker å se på mulighetene rundt bannerannonsering i Googlenettverket.


loader
MELD DEG PÅ VÅRT NYHETSBREV
VÅRT NETTVERK:
NXT/A2N er Fanbooster Certified Partner
loader