Programmatic

Annonsering i sanntid


Programmatiske kjøp er plassering av annonser i sanntid - også kjent som real time bidding (RTB). I tillegg til å kjøpe annonsene live, som gir bedre kostnads-kontroll har man muligheten for å «kjøpe data» som gir kampanjen høyere treffsikkerhet.

Treffe riktig målgruppe til riktig tid

Det viktigste med programmatiske kjøp er likevel frekvensstyringen mot målgrupper, som er langt bedre enn konkurrerende plattformer. Via en DSP (egen plattform for annonsekjøp), legger man opp kampanjer og regelsett for hvor, når og hvem som skal se annonsene. Optimalisering og budsjett bestemmes i et dashboard for å oppnå kundens ønskede resultater.

Hvem bør gjøre Programmatiske kjøp?

Det er krevende å se alle muligheter og vite hvordan man skal utnytte disse på en god måte. Vi har lang erfaring med å skape gode resultater for våre kunder og anbefaler Programmatic for deg som:

•   Allerede gjør digital annonsering
•   Annonserer i aviser/større medier og ønsker å nå ut til et bredt publikum
•   Ønsker større synlighet 
•   Vil ha tilgang på mer data om din målgruppe

Hva koster Programmatic?

Det finnes ingen nedre kostnadsgrense for å gjøre Programmatic. Ønsker du å teste Programmatisk annonsering kan du uavhengig av budsjettstørrelse kontakte oss. Vi anbefaler annonsering i flere kanaler, for å finne ut hva som faktisk gir deg best ROI. 

Transparent betalingsmodell - ingen skjulte kostnader

Programmatic begynner nå å bli den nye normen og vi har god ekspertise innen disiplinene med transparente løsninger. Du som kunde skal alltid vite hva du betaler for resultatene vi genererer, derfor er vi idag 0% cut provider via Delta Projects.

Kontakt oss for programmatiske kjøp idag - vi hjelper deg igang!


loader
MELD DEG PÅ VÅRT NYHETSBREV
VÅRT NETTVERK:
NXT/A2N er Fanbooster Certified Partner
loader