Postkassen er 4. største reklamekanal i Norge

DM i postkassen er en effektiv salgskanal, og holder seg stabilt i et stadig tøffere marked for printprodukter. Mye av konkurransen har flyttet seg over i digitale medier, men for de som gjør det riktig, fungerer DM i beste velgående.

Det handler om å arbeide aktivt med utvalg av målgrupper, og utvikle smarte og kostnadseffektive DM-løsninger som vekker oppmerksomhet og treffer mottakeren. I dag finns det flere gode distribusjonsalternativer til Bring, så i tillegg må den trykktekniske løsningen være produksjonsoptimalisert i forhold til kanalvalg.

En kreativ og kostnadseffektiv DM-løsning som fungerer, gir for de aller fleste en god ROI. DM genererer som regel flere lønnsomme kunder på sikt, enn konverteringer fra nettannonsering. Så hvorfor ikke la DM og digitale kanaler jobbe godt sammen?

Ta kontakt med en av våre rådgivere, så kan vi hjelpe deg å ta frem en kampanje som skaper målbare resultater.
loader
MELD DEG PÅ VÅRT NYHETSBREV
VÅRT NETTVERK:
loader